ik ben gewoon naar de verf winkel gegaan en een kleur uitgezocht die ik het mooist vond voor op deze motor, de motor was paars dus alles beter als dat. ik heb de kleppendeksels gewoon met de spuitbus gespoten, worden niet gloeiend heet dus kan heel goed met normale verf rest van de motor heb ik hammerite laten mengen in de zelfde kleur, hammerite kan ook goed de warmte hebben en blijft goed zitten.
het is modeljaar 78 maar eind 77 op kenteken gekomen.
en die omhuizing van de ventilator zou er misschien nog een keer een originele op moeten, maar die heb ik niet, en heb ook nog niet echt gezocht.
staat eigenlijk een beetje op een laag pitje op dit moment vanwege een ander project.
en die flexibele slang heb ik van mijn mercury bobcat gehaald en past perfect.
Wat zit er onder die motorkap?
-
- Site Admin
- Berichten: 1112
- Lid geworden op: 28-12-2008 21:45
een paarse motor? het moet niet gekker worden. als jouw ride na september '77 is gefabriekt is het een '78-er. misschien heeft Wim hier op het forum wel een fan shroud liggen, die had een V8 sloopauto. vraag hem maar eens. bij jou onder de kap ziet er mooi uit, dat is een mooie inspiratie.
harry
harry
_________________
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978
Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische
combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978
Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische
combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978