3 slopers

heb je fotos van je Tweetje? Dan kun je ze hier laten zien. Heb je een leuk verhaal over hoe jij aan je Tweetje kwam, laat het ons weten.
Plaats reactie
mustangpat
Berichten: 10
Lid geworden op: 14-01-2009 19:13

3 slopers

Bericht door mustangpat » 16-01-2009 23:51

Dag ll rijders.
heej ff wat anders.wat ik vandaag zag echt niet normaal

Ik werkte vandaag in het dorpje Oosteind. Daar zit een grote auto sloperij.
hij heeft veel oude auto"s opel mantas,ford capri staan. maar ik vroeg of hij ook toevallig Mustangs ll hadden

JA zei hij. dus mijn ogen werden ineens groot. ik vroeg "waar staan die?'
hij zo"daar die pad in en dan rechts en daar staan er 3!!!!!"
ik als een gek ereen.

Er stond een witte cobra met een v6. totaal verrot. motor zag er redelijk uit. maar die bumbers er die soort vleugels op de kofferbak zagen er kei goed uit.

Een andere ll was een donker rood met zwart dakje. een coupe dacht ik. ok rot maar hier en daar nog wel goede dingen. lampen stuur. en dat soort klein spul.

De derde was echt iets aparts... een groene v6 coupe met een super verhoogde motor kap. met daarin wat meters. kap wel verroest.
Binnen hadden ze het dashbord voledig veranderd.
In de hemel hadden ze iets gemaakt waar ookmeters in zaten.
bumpers verrot. maar ook hier en daar wat goede onderdelen.
Keek mijn ogen uit. ik naar die vent en vroeg of ik er onderdelen eraf mag halen :NEEJ"kreeg ik. ik zo "mmm vreemd"
Verkoop hem alleen ompleet.

Ik vroeg "wat moet je er voor hebben? harry niet schrikken
€2000,- ik zo WAT!!!!! ik geef er 500,- voor zei ik. (wilde die bupers hebben hihihi en cobra spoilers)
"jij bent gek zei hij"ik zo "neej jij bent zot".

Dan kan je nu vertrekken zei hij hahahahah
Maar krijg hem wel aan de praat. hij wilt er wel vanaf voel ik gewoon

Spreek je maandag.

_________________
Een ghia ll V6. aan het opknappen

SilverGhia
Site Admin
Berichten: 1112
Lid geworden op: 28-12-2008 21:45

Bericht door SilverGhia » 17-01-2009 22:46

vet hoor. maar wat een rare kerel is dat! 2000 euro voor die auto's en waar dan ook een V6 in zit. die II's zijn dat niet waard. uiteraard natuurlijk wel als ze in redelijk goede doen zijn, maar ik heb nu een ander beeld van die wagens. maar goed, als ik ooit een Cobra II 'Charlies Angels' vind, met V8, voor een schappelijke prijs, snaai ik hem zo mee.

nog ff wat anders, als je weer bij die kerel langs gaat, ken je dan kijken of je zo'n zwarte voorspoiler voor mij kan meekrijgen? jij hebt vast zo'n ding aan je '74-er, dus dan weet je wat ik bedoel. zit aan je voorschermen vast.

harry
_________________
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978

Gold-Brown metallic

6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'

Goud en Zilver... een Olympische

combinatie!

8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978

Plaats reactie