De groenvoorziening.

heb je fotos van je Tweetje? Dan kun je ze hier laten zien. Heb je een leuk verhaal over hoe jij aan je Tweetje kwam, laat het ons weten.
Plaats reactie
harryroor
Berichten: 482
Lid geworden op: 19-01-2009 21:51

De groenvoorziening.

Bericht door harryroor » 07-09-2009 22:03

Echte natuurmensen zijn we niet maar toch hebben we kennelijk iets met de kleur groen. Zoals in dit forum te lezen is hebben we al vele jaren een Mustang II. Vanaf 1986 dagelijks in gebruik. De kleur is duidelijk groen met een beige interieur. Wij duiden dit aan als tuinhekjes groen. En zoals eerder beschreven heb ik na vele jaren met plezier in deze auto te hebben gereden een waardig opvolger gevonden. Vriend en vijand hebben we verbaasd door in 2001 wederom een groene Mustang te kopen met wederom een beige interieur. Een beetje toeval maar toch zeker een bewuste keus. Deze auto is heerlijk om mee te rijden maar om met het gezin op pad te gaan wordt steeds meer wringen. Tijd voor een betere gezinsauto. In 2005 kopen we een Pontiac Trans Sport. Al hoewel deze auto´s een diverse kleuren geleverd zijn hebben we voor een groene met beige interieur gekozen. Om het plaatje compleet te maken deed zich vorig jaar een mogelijkheid voor om een Trans Sport over te nemen die om meerdere redenen voor ons interessant was. De kleur zal duidelijk zijn. Hadden we in het verleden de mogelijkheid om uit diverse kleuren te kiezen als we gingen rijden, is nu de kleur nietszeggend geworden. Want op de vraag welke auto nemen we vandaag is het antwoord `De groene` inhoudsloos. Ook biedt een kreet als de Pontiac of de Mustang onvoldoende duidelijkheid. Een groene golf kent meer betekenissen maar zal in dit geval weinig Duits in zich hebben. Het leven kan verrassende wendingen nemen.

Gisteren voor de aardigheid eens een foto gemaakt van onze groenvoorziening.

Afbeelding

SilverGhia
Site Admin
Berichten: 1112
Lid geworden op: 28-12-2008 21:45

Bericht door SilverGhia » 11-09-2009 13:34

leuk verhaal en ik kan me erin vinden. zo heb ik door de auto's wat met zilver en goud gekregen. nu brons nog...

harry
_________________
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978

Gold-Brown metallic

6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'

Goud en Zilver... een Olympische

combinatie!

8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978

kurt
Berichten: 155
Lid geworden op: 18-02-2010 15:03

Bericht door kurt » 20-02-2010 20:42

hmm, mooi verhaal, en de kleur past hem eigenlijk wel goed ! Het beige dak erbij misstaat zeker niet...dat zijn de charmes van die tijd hé !

Plaats reactie