Even voorstellen
Geplaatst: 17-05-2009 23:31
Hallo allemaal ik ben Dennis.
Dit is mijn 2de IItje in mijn bezit sinds juni 98. Eerste (2.8 Hatchback) was helaas overleden.
TMCN lid sinds 98. De laatste jaren weinig meer op de meetings te vinden door mijn werk in de offshore. Ook omdat er vaak weinig IItjes op de meetings te vinden zijn. Het verbaast mij ook hier te lezen dat er zo'n 170 IItjes in Nederland rondrijden. Had gedacht dat de telling zo rond de 50 zou blijven hangen. Wel leuk nu te weten dat mijn lotgenoten hier dus rondhangen. Een meeting met alleen IItjes zou wel leuk zijn, wel eerst even checken of ik ook in het land ben he?!
Over de auto:
Wat is er weinig ruimte he, onder de motorkap.
Targa is super!
De V8 ook!
VIN: 8F 03FI 89353
DSO: 15
Body: 69F
Trim: A
Axle: 3
Trans: W
Achteras: 2.79
Niet meer orgineel:
- K&N X-Stream 14" Luchtfilter
- Holley 600 cfm Carburateur
- Holley Street Dominator Inlaat Manifold
- HV Olie en Waterpomp
- GT40 Cilinderkoppen (Liggen nog op de plank)
- Powerforce Harmonic Damper
- Melling MTF1 Nokkenas
- C4 Oliekoeler
- C4 Aftapplug
- Addco 7/8" Rear Saybar
- 14" Chrome Modular Wheels
- 215-70 Cooper Cobra Banden
- Voor en Achter Spoiler
- Electric cooling fan's
- RVS Uitlaat
- Hi Torq Starter
Geen concourstaat en al lang niet meer orgineel. Maar wel een hoop fun om te rijden en daar ligt mijn prioriteit.
Er zit geen plekje op deze auto waar niet mijn vingerafdrukken (Dat zijn diezelfde zwarte vlekjes als op de koektrommel en de koelkast deur) op staan.
Hou niet van plaatwerk, wel van techniek. Als ik iemand kan helpen met een technisch probleem, graag! Maar kom niet bij mij met je roestplekjes!
Heb nog aardig wat onderdelen op zolder, niet allemaal 100% maar wel werkend te maken. Zal dat tzt eens op foto zetten en kijken of er nog liefhebbers voor zijn. Het wordt een beetje vol daarboven. Als je echt iets nodig hebt kan je altijd een berichtje sturen, zal ook de 'gevraagd' advertenties in de gaten houden. Door mijn werk kan het soms even duren voor je antwoord krijgt.
Zo nu eerst dit even plaatsen voordat het weer fout gaat, foto's volgen
Dit is mijn 2de IItje in mijn bezit sinds juni 98. Eerste (2.8 Hatchback) was helaas overleden.
TMCN lid sinds 98. De laatste jaren weinig meer op de meetings te vinden door mijn werk in de offshore. Ook omdat er vaak weinig IItjes op de meetings te vinden zijn. Het verbaast mij ook hier te lezen dat er zo'n 170 IItjes in Nederland rondrijden. Had gedacht dat de telling zo rond de 50 zou blijven hangen. Wel leuk nu te weten dat mijn lotgenoten hier dus rondhangen. Een meeting met alleen IItjes zou wel leuk zijn, wel eerst even checken of ik ook in het land ben he?!
Over de auto:
Wat is er weinig ruimte he, onder de motorkap.
Targa is super!
De V8 ook!
VIN: 8F 03FI 89353
DSO: 15
Body: 69F
Trim: A
Axle: 3
Trans: W
Achteras: 2.79
Niet meer orgineel:
- K&N X-Stream 14" Luchtfilter
- Holley 600 cfm Carburateur
- Holley Street Dominator Inlaat Manifold
- HV Olie en Waterpomp
- GT40 Cilinderkoppen (Liggen nog op de plank)
- Powerforce Harmonic Damper
- Melling MTF1 Nokkenas
- C4 Oliekoeler
- C4 Aftapplug
- Addco 7/8" Rear Saybar
- 14" Chrome Modular Wheels
- 215-70 Cooper Cobra Banden
- Voor en Achter Spoiler
- Electric cooling fan's
- RVS Uitlaat
- Hi Torq Starter
Geen concourstaat en al lang niet meer orgineel. Maar wel een hoop fun om te rijden en daar ligt mijn prioriteit.
Er zit geen plekje op deze auto waar niet mijn vingerafdrukken (Dat zijn diezelfde zwarte vlekjes als op de koektrommel en de koelkast deur) op staan.
Hou niet van plaatwerk, wel van techniek. Als ik iemand kan helpen met een technisch probleem, graag! Maar kom niet bij mij met je roestplekjes!
Heb nog aardig wat onderdelen op zolder, niet allemaal 100% maar wel werkend te maken. Zal dat tzt eens op foto zetten en kijken of er nog liefhebbers voor zijn. Het wordt een beetje vol daarboven. Als je echt iets nodig hebt kan je altijd een berichtje sturen, zal ook de 'gevraagd' advertenties in de gaten houden. Door mijn werk kan het soms even duren voor je antwoord krijgt.
Zo nu eerst dit even plaatsen voordat het weer fout gaat, foto's volgen