herentalse oldtimer rond rit

Overal vinden er Mustangmeetings plaats. Heb jij een leuk verslag? Of geinige, historische fotos ervan? Laat de anderen meegenieten!
Plaats reactie
snef
Berichten: 37
Lid geworden op: 07-10-2013 17:53

herentalse oldtimer rond rit

Bericht door snef » 05-06-2014 22:23

HERENTALSE OLDTIMER ROND RIT OP 12/10/2014
inschrijven kan vanaf nu op:

herentalse.oldtimerrondrit@Hotmail.com


voor ALLE oldtimers ook de laag rijders is er rekening mee gehouden !!!
voor jong en oud!

een foto zoektocht en vragen zitten in de toer rit (van de BMCC)
is met route boek bolletje pijl
ongeveer een 100 km
's morgens een kopje koffie
om 10uur het vertrek
na de tourrit is er een BBQ voor de bestuurder en bijrijders
en een prijs uitreiking aan de beste oplettende chauffeurs en bijzitters van deze foto zoek rondrit .
het is een toeristische rond rit geen rally
de weg code word gerespecteerd.

wat is de prijs voor deelnamen
15euro voor de chauffeur en auto ( koffie -route boek-rally plaat- BBQ)
10euro voor de bijzitters ( koffie- BBQ en het plezier van het zoeken )
op voorhand inschrijven om de BBQ te kunnen plannen

adres:
parochiezaal noorderwijk
Ring 27
2200 Herentals/ noorderwijk
belgie

alvast bedankt
en hopelijk tot dan !

onze fb pagina

https://www.facebook.com/profile.php?id ... 18&fref=ts

kurt
Berichten: 155
Lid geworden op: 18-02-2010 15:03

Bericht door kurt » 13-11-2016 17:53

Was een superfijne rit ! goed georganiseerd en weer mooie Mustangs te bewonderen...gezien de mijne voor een spot repair in de garage stond, ben ik maar me de Capri gereden...ook een mooie bolide uit de goede oude tijd...

Afbeelding

harryroor
Berichten: 482
Lid geworden op: 19-01-2009 21:51

Actueel of niet meer..

Bericht door harryroor » 14-11-2016 14:03

Hallo Kurt,

Je bericht bracht me aan het twijfelen. Is dit nog een reactie op de bijeenkomst van ruim 2 jaar geleden of is onlangs een vergelijkbare meeting geweest?

kurt
Berichten: 155
Lid geworden op: 18-02-2010 15:03

Bericht door kurt » 14-11-2016 20:58

Oh ja, Harry, dat klopt, dit was een reactie op de rit van 2016...had het niet opgemerkt dat die van 2014 was...was zo een beetje aan het ronddolen op het forum...maar jammer dat er niet veel leven meer is...

harryroor
Berichten: 482
Lid geworden op: 19-01-2009 21:51

Rustig

Bericht door harryroor » 17-11-2016 09:32

Zeker jammer dat er weinig leven is binnen het forum. Wel zie ik dat er regelmatig kijkers zijn. Misschien vinden velen het lastig iets op het forum te zetten. Ik weet zeker dat er genoeg te vertellen is. 's Zomers de belevenissen met het rijden en in deze periode de extra aandacht aan onderhoud, projecten of aanpassingen aan de auto.
Deze maand kan er nog gereden worden. Ik ga er vanuit dat ik de Mustang nog wel voor 1 december gebruik. Daarna is het op stal zetten en inpakken tot ongeveer 1 maart. Veel plannen voor onderhoud heb ik niet. Wat nog wel gaat gebeuren zijn de door lock striker bolds vervangen. Deze heb ik afgelopen zomer nieuw in Canada gekocht en meegenomen. Verder verwacht ik een aantal lampjes te gaan vervangen. Lampjes achter het dashboard worden op den duur zwart en geven daardoor niet meer voldoende licht. Geen schokkende aanpassingen maar wel nuttig (vind ik).

Plaats reactie