meeting ?

Overal vinden er Mustangmeetings plaats. Heb jij een leuk verslag? Of geinige, historische fotos ervan? Laat de anderen meegenieten!
Plaats reactie
kurt
Berichten: 155
Lid geworden op: 18-02-2010 15:03

meeting ?

Bericht door kurt » 18-02-2010 20:52

Hoi II-fanaten !

Ik heb dit forum pas ontdekt en vindt het reuze ! Echter zie ik helaas dat sinds de eerste helft van 2009 er niet veel meer activiteit is...echt jammer...kan er nog wat leven in de brouwerij komen ? Ik zou echt wel graag eens op zo een meeting met enkel tweetjes komen !

Mustanggroeten,

Kurt

harryroor
Berichten: 482
Lid geworden op: 19-01-2009 21:51

Je hebt gelijk

Bericht door harryroor » 19-02-2010 18:36

Vele verhalen heb ik toegevoegd maar het heeft niet altijd voldoende uitgenodigd tot reacties in de vorm van nieuwe verhalen. Ik hoop dat jouw aanzet de club weer aan het toetsenbord krijgt. De bijna 24 jaren waarin onze Mustang onze verzorging geniet heeft vele verhalen in zich. Een klein deel heb ik prijs gegeven maar er kunnen nog vele volgen. Ik hoop dat jij en ik de anderen kunnen motiveren hun belevenissen, kennis op het gebied van de MustangII en ervaringen uit de praktijk met ieder in dit forum te willen delen.

kurt
Berichten: 155
Lid geworden op: 18-02-2010 15:03

Bericht door kurt » 20-02-2010 00:36

Hmm, inderdaad, heb al één en ander gelezen over jouw ervaringen en vindt het echt super...ik zal de komende tijd wat proberen reageren, maar ik denk dat mijn kennis maar tot jouw enkels reikt... :oops: Ik wil graag mijn ervaring wel neerschrijven, maar hoop echt dat er wat meer volk terug actief zou worden...zou wel graag eens samen een meeting zien, waar onze 2-tjes hun broertjes kunnen ontmoeten...

SilverGhia
Site Admin
Berichten: 1112
Lid geworden op: 28-12-2008 21:45

Bericht door SilverGhia » 20-02-2010 12:50

ik ook. vorig jaar waren Mustangpatje en ik dat van plan, maar het bleek zo'n rompslomp te worden in het Brabantse Raamsdonksveer om het georganiseerd te krijgen dat we het voorlopig op de lange baan hebben geschoven. Het kon samengaan met een Harleymeeting, maar het is leuker als de auto's alle aandacht krijgen. Dus is het niet doorgegaan. Maar dat neemt niet weg dat ik ook zo'n meeting beslist wil laten plaatsvinden. Een lint van II-tjes door het landschap zou een geweldig gezicht zijn he. En een meeting waarbij er geen enkele andere Mustanger is die op onze wagens loopt te vitten, want je weet hoe die anderen kunnen zijn. En dan moet er ook voldoende animo zijn onder de forumleden om daadwerkelijk te komen. Een meeting met maar drie auto's is geen meeting. Wordt dus vanzelf vervolgd. Eerst maar eens meer nieuwe leden zien te krijgen.

Harry
_________________
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978

Gold-Brown metallic

6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'

Goud en Zilver... een Olympische

combinatie!

8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978

Plaats reactie