Tand des tijds

heb je fotos van je Tweetje? Dan kun je ze hier laten zien. Heb je een leuk verhaal over hoe jij aan je Tweetje kwam, laat het ons weten.
harryroor
Berichten: 482
Lid geworden op: 19-01-2009 21:51

Re: Tand des tijds Laatste hoofdstuk

Bericht door harryroor » 07-01-2022 05:44

Wat ooit begon als even reviseren van een versnellingsbak heeft uiteindelijk 3 zomers geduurd. Najaar 2021 was de auto uiteindelijk klaar. De versnellingsbak werkt weer zoals ik het ken en de auto rijdt weer zoals het hoort. Veel verloren tijd maar inmiddels staat alles klaar om in het voorjaar weer van het weer en de auto te kunnen genieten.

Zo komt er een einde aan een hoofdstuk die ongelofelijk is geworden en waarvan ook niemand weet waarom het zo heeft kunnen lopen.

harryroor
Berichten: 482
Lid geworden op: 19-01-2009 21:51

Re: Tand des tijds

Bericht door harryroor » 17-04-2022 09:54

Het voorjaar is begonnen. De Mustang wordt weer regelmatig gebruikt voor plezierritjes. Het echte werken is al jaren niet meer het uitgangspunt. Even een stukje toeren en voornamelijk schoonhouden en verzorgen. Het plezier is er nog altijd en verkopen speelt wel al jaren door de gedachte maar is nog nooit in daden omgezet. Of dat gaat komen weet ik niet. Wel zie ik dat geld niets meer waard is en dat de meeste oude auto's tientallen duizenden euro's moet opbrengen. Vaak zijn de objecten verre van origineel en zijn er diverse aanpassingen gedaan die niet door de fabrikant zijn bedacht of zelfs zijn gewild.
De komende zomer gaan we gewoon verder zoals we dat al 36 jaar met deze auto doen. Gebruiken, genieten en zuinig op zijn. Het weer is dit weekend goed. Kortom genieten van dit Paasweekend samen met de Mustang.

Plaats reactie