Gewoon eens proberen !

heb je fotos van je Tweetje? Dan kun je ze hier laten zien. Heb je een leuk verhaal over hoe jij aan je Tweetje kwam, laat het ons weten.
Plaats reactie
wim1987
Berichten: 135
Lid geworden op: 01-07-2012 23:03

Gewoon eens proberen !

Bericht door wim1987 » 12-08-2017 12:39

Zo nu gun ik me dan eindelijk de tijd om een verslag te maken van vorig jaar pinkster.
Al heel lang had ik de wens om met de mustangclub mee te gaan naar het buitenland .
Dus nadat hij online kwam ons gelijk opgegeven en betaald het ging dit keer om een 4 daagse trip vrijdag weg en maandag terug .
Zo hadden we 1ste pinksterdag een meeting op sinsheim waar wij met onze nederlandse delegatie ook aanwezig zijn .

We moesten die vrijdag ochtend vroeg verzamellen net onder Nijmegen waar we werden verwelkomt met een lekkere bak koffie en gebak en een welkoms woord , na het voorstellen werd de groep van 18 mustangs en een eend (hun mustang was niet op tijd klaar met zijn restauratie)in 2e verdeeld zodat we makkelijker bij elkaar konden blijven en zo gingen we dus al cruisend in 2 dagen op sinsheim aan .

Heerlijk cruisen en af en toe een pitt stop gewoon heerlijk en met al die mooie uitzichten en dan in je mustang II voel je je eigen toch in de 7de hemel .
Het was ook allemaal zo goed geregeld en zo bar gezellig dat iedereen zich een lid voelde van de FAMILIE wat voor zo iets toch wel redelijk uniek vind .
Tijdens het touren was het weer ons goed gezind wat we helaas van de meeting niet konden zeggen , daar maakte de regen en de kou het ons niet gemakkelijk ,maar het gezelschap van al die prachtige auto's maakte een hoop goed .

En met als kers op de taart viel ons gezelschap dik in de prijzen :

De verste afstand met de oudste auto

De mooiste lak

De publieksprijs voor de mooiste Mustang II

En de best gejureerde Mustang II

Ook mochte we een promo inspreken voor de mustang club bij een poolse tv zender , waar ook nog een promo filmpje is geschoten voor een Mustang die ze daar niet kende en Jawel weer de Mustang II !

Maar aan al dat moois komt een eind en gingen we maandag weer ieder ons eigen weg terug in de regen , maar des ondanks een zeer geslaagd weekend en zeker voor herhalling vatbaar !!!
Afbeelding

Afbeelding

wim1987
Berichten: 135
Lid geworden op: 01-07-2012 23:03

Bericht door wim1987 » 12-08-2017 12:51

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kurt
Berichten: 155
Lid geworden op: 18-02-2010 15:03

Bericht door kurt » 05-09-2017 21:44

Proficiat Wim !

en ik denk dat die prijzen verdiend gewonnen zijn ! het is en blijft een prachtexemplaar !

wim1987
Berichten: 135
Lid geworden op: 01-07-2012 23:03

Bericht door wim1987 » 09-09-2017 09:52

Dank je Kurt ben er ook nog steeds erg trots op .
Dacht eerst dat ik het enige 2tje was daar later zag ik op youtube verschillende voor bij komen dus dan geeft het nog meer eer als je de jureringsprijs wint en de publieksprijs !
Het enigste commentaar was dat die wielen er niet onder mochten , ze zouden liever gem zien op een setje wolfrace .

harryroor
Berichten: 482
Lid geworden op: 19-01-2009 21:51

Verschillende mensen, verschillende ideeen.

Bericht door harryroor » 10-09-2017 18:24

Een jury moet natuurlijk kritisch zijn en altijd een aandachtspunt benoemen. Je kunt met recht trots zijn op het resultaat. Daar komt bij dat je een prachtige auto hebt die het verdient in de prijzen te vallen. Dit is te danken aan jouw inzet en aandacht.

Plaats reactie