We zijn er klaar voor

heb je fotos van je Tweetje? Dan kun je ze hier laten zien. Heb je een leuk verhaal over hoe jij aan je Tweetje kwam, laat het ons weten.
Plaats reactie
harryroor
Berichten: 482
Lid geworden op: 19-01-2009 21:51

We zijn er klaar voor

Bericht door harryroor » 11-03-2017 06:38

Deze week een volle werkweek. Donderdag had ik een afspraak met de garage voor een APK. Aangezien ik zelf niet in de gelegenheid was die dag in de buurt te zijn heb ik de auto rond 5.30 uur gebracht. Het mooie van internet is dat ik rond de middag op de site van de RDW zag dat de auto tot 1 april 2019 is goedgekeurd. Ik wist op dat moment dat de auto dus door de keuring was. Het toeval wilde dat ik juist op dat moment bij de RDW zat voor een voorlichting. Het het gastenpasje om de nek zien dat je auto weer wat betreft de keuring 2 jaar verder kan.
Het wil niet zeggen dat alles aan de auto nog als nieuw is. Een kunststof tunnel om de koelle lucht naar de acce te leiden is inmiddels heel poreus. Een speciaal bedrijf is dit met een kunststof pistool aan het versterken. Ik zal als dit is gedaan wat foto's op het forum zetten waarin je kan zien hoe het was en hoe het is geworden. Zelf ben ik erg nieuwsgierig naar het eindresultaat.
Vandaag de auto even gebruiksklaar maken (benzine er in en een lap er over) en de dag kan wat dat betreft niet meer stuk.
Afbeelding

Plaats reactie