Een verrassing

heb je fotos van je Tweetje? Dan kun je ze hier laten zien. Heb je een leuk verhaal over hoe jij aan je Tweetje kwam, laat het ons weten.
Plaats reactie
wim1987
Berichten: 135
Lid geworden op: 01-07-2012 23:03

Een verrassing

Bericht door wim1987 » 16-04-2016 20:19

Me vader vertelt me half vorig jaar dat zijn baas om te vieren dat hij als een van de eerste een Ford Store had , dat de opening groot werd gevierd.

Zo was er speciaal voor de 2015 mustang een hoek en om hem nu niet alleen te laten staan hadden ze er een mustang meeting van gemaakt .

Zo konden er enkele mustangs binnen in de showroom komen te staan welke hun eigen hadden aangemeld .

Ook ik had me aangemeld , want ik wist dat me vader en moeder daar gingen kijken en dan leek het mij wel leuk als mijn mustang daar dan zou staan .
Dus zo gezegd zo gedaan , ik werd uitgekozen en mocht in de showroom staan .

En ik had de mooiste plek !
Net als de 2015 naast de ingang .


Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

harryroor
Berichten: 482
Lid geworden op: 19-01-2009 21:51

Altijd leuk

Bericht door harryroor » 17-04-2016 08:04

Leuke verrassingen zijn belangrijk in het leven. Ze geven een stukje onverwacht plezier. Ik kan me goed voorstellen dat het voor zowel jou als je ouders een leuk moment moet zijn geweest.
Los van de verrassing is het altijd leuk om een stukje Amerikaans erfgoed bij de Nederlandse Ford dealers te zien. We hebben al zoveel Duitse Ford. Ik spreek dan ook vaak van Heinrich Ford in plaats van Henry Ford.
Dank voor het delen van deze verrassing. Zo is het ook voor dit forum een surprise.

wim1987
Berichten: 135
Lid geworden op: 01-07-2012 23:03

Bericht door wim1987 » 02-05-2016 21:07

Ja Harry dit zijn de leuke dingen ! Voor me vader is het onspanning als hij mag sleutellen aan dit stukje oude techniek en ik leer er weer een hoop van op mijn beurt , maar boven al is het geweldig om zo'n gezamelijke liefhebberrij te hebben .

Plaats reactie