30 jaar samen

heb je fotos van je Tweetje? Dan kun je ze hier laten zien. Heb je een leuk verhaal over hoe jij aan je Tweetje kwam, laat het ons weten.
Plaats reactie
harryroor
Berichten: 482
Lid geworden op: 19-01-2009 21:51

30 jaar samen

Bericht door harryroor » 26-03-2016 21:27

Vandaag 26 maart 2016 is het op de kop af 30 jaar geleden dat ik onze Mustang heb gekocht. Ondanks het mooie weer is het helaas niet gelukt de auto deze dag te gebruiken. Andere plichten hebben de dag dusdanig in beslag genomen dat het niet lukte tijd te maken voor een ritje. Morgen, eerste Paasdag heb ik wel tijd maar twijfel of het weer geschikt is om de auto een poosje op de weg te hebben. Vermoedelijk zal hij binnen blijven en weinig daglicht zien. Gelukkig staat er nog een volledige zomer voor de deur.
Wel kan ik al verklappen dat ik een groot deel van de zomer in Noord Amerika zal zijn. Genoeg tijd om onderdelen zoals filters en bougies mee te nemen voor de Mustang maar daarom ook minder tijd om met de auto te rijden. Ondanks dat, geen slecht vooruitzicht.
Afbeelding

wim1987
Berichten: 135
Lid geworden op: 01-07-2012 23:03

Bericht door wim1987 » 29-03-2016 22:20

Beste Harry ,

Gefeliciteerd met dit jubileum !!
Het is een hele tijd waarin je vast een hoop plezier van je mustang heb gehad en ik hoop dat je er nog lang plezier van mag hebben .

Want ja daar heb je hem uiteindelijk toch voor !

harryroor
Berichten: 482
Lid geworden op: 19-01-2009 21:51

Nog altijd leuk.

Bericht door harryroor » 31-03-2016 22:12

Bedankt Wim. Plezier heb ik er nog altijd van. Door de jaren heen heeft de Mustang altijd gedaan wat hij moest doen. Ik kan me gelukkig prijzen dat er weinig hindernissen zijn geweest en eigenlijk nog niet. Voor de komende periode begint de voorbumper een zorg te worden. Er is een klein schuurtje ontstaan die steeds een beetje verder open gaat staan. Oorzaak is niet bepaald nieuwigheid. Of dat op termijn betekent een andere bumper weet ik nog niet maar ik vermoed dat het wel die kant op gaat. Inmiddels heb ik gezien dat er nieuwe bumpers leverbaar zijn. Of deze goed genoeg zijn en wat dat betekent voor de bevestiging is mij nog niet duidelijk. Voor ongeveer 200 dollar plus verzendkosten zou het leverbaar moeten zijn. Als er forumleden zijn met ervaring in deze, houd ik me aanbevolen te horen hoe dit materiaal is.
Komende dagen zal de Mustang weer de nodige kilometers gaan maken gezien de weersverwachtingen. Ik wens jou en alle forumleden een mooi en vooral fijn Mustang weekend.

Plaats reactie