even voorstellen
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 08-03-2011 22:07
even voorstellen
hallo
hierbij zal ik mij even voorstellen op dit forum, ik ben al een tijdje lid maar heb mij tot nu toe nog niet voorgesteld.
ik ben erik ben 20 jaar en kom uit Jubbega, ik ben auto auto monteur van beroep ik ga nog 1 keer in de week naar school voor de opleiding technisch specialist.
1,5 jaar geleden had ik een mercedes 380 se dat was verder een mooie auto maar ja het blijft mercedes, dus die had ik te koop staan na diverse reacties kwam er een man die wou een mustang inruilen, hij heeft foto's gestuurd en we hebben daarna een afspraak gemaakt voor bezichtiging.
ik ben zelf opgegroeid in de amerikanen wereld en ben groot liefhebber, heb er zelfs al meerdere amerikanen, dus die keus was niet zo moeilijk.
het gaat hier om een groene mustang ghia uit 1977 5,0 v8 het is een originele nederlandse geleverde mustang het is een onverlaste auto en is verder in goede staat. ik heb er verder al best wel veel aan gedaan onder andere de volledige motor eruit gehad ivm met overmatige olie lekkage heb alle slechte of minder goede onderdelen vervangen, ik heb er veel aan vernieuwd en daarna voorzien van een likje verf.
ik ben verder heel blij met mijn mustang, ik gebruik hem alleen met mooi weer en krijg dan een hoop leuke reacties.
ik kan nog geen foto's plaatsen maar zal dat binnenkort zeker gaan doen.
hierbij zal ik mij even voorstellen op dit forum, ik ben al een tijdje lid maar heb mij tot nu toe nog niet voorgesteld.
ik ben erik ben 20 jaar en kom uit Jubbega, ik ben auto auto monteur van beroep ik ga nog 1 keer in de week naar school voor de opleiding technisch specialist.
1,5 jaar geleden had ik een mercedes 380 se dat was verder een mooie auto maar ja het blijft mercedes, dus die had ik te koop staan na diverse reacties kwam er een man die wou een mustang inruilen, hij heeft foto's gestuurd en we hebben daarna een afspraak gemaakt voor bezichtiging.
ik ben zelf opgegroeid in de amerikanen wereld en ben groot liefhebber, heb er zelfs al meerdere amerikanen, dus die keus was niet zo moeilijk.
het gaat hier om een groene mustang ghia uit 1977 5,0 v8 het is een originele nederlandse geleverde mustang het is een onverlaste auto en is verder in goede staat. ik heb er verder al best wel veel aan gedaan onder andere de volledige motor eruit gehad ivm met overmatige olie lekkage heb alle slechte of minder goede onderdelen vervangen, ik heb er veel aan vernieuwd en daarna voorzien van een likje verf.
ik ben verder heel blij met mijn mustang, ik gebruik hem alleen met mooi weer en krijg dan een hoop leuke reacties.
ik kan nog geen foto's plaatsen maar zal dat binnenkort zeker gaan doen.
-
- Site Admin
- Berichten: 1112
- Lid geworden op: 28-12-2008 21:45
Dank je wel voor je voorstelling. Een Ghia, een goede keus Is hij dan ook van dat mooie lichtgroen van binnen of is hij wit? Kennelijk heeft die auto dan altijd binnen gestaan, want de meesten II's daar schort wel het een en ander aan. Je bent waarschijnlijk een erg gelukkig mens met zo'n mooie Ghia.
Harry
Harry
_________________
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978
Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische
combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978
Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische
combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978
-
- Berichten: 482
- Lid geworden op: 19-01-2009 21:51
Dat vraagt om een foto
Hallo Erik,
Welkom op ons forum. Je auto was inderdaad al gespot. Het lijkt me erg leuk om deze zomer onze auto's samen op de foto te zetten. Ik kom regelmatig in de buurt van Jubbega, af en toe langs Albert Braaksma dus een ontmoeting zou moeten lukken. Mogelijk een combinatie met een ander forumlid bij jou in de buurt. Afgelopen zomer had ik al plannen in die richting maar helaas heeft tijdgebrek dit niet toegelaten. Als het dit jaar wel lukt zullen we met foto's ieder laten meegenieten.
Voor eerst veel plezier binnen dit forum en ik hoop leuke verhalen van je te mogen lezen.
Harry
Welkom op ons forum. Je auto was inderdaad al gespot. Het lijkt me erg leuk om deze zomer onze auto's samen op de foto te zetten. Ik kom regelmatig in de buurt van Jubbega, af en toe langs Albert Braaksma dus een ontmoeting zou moeten lukken. Mogelijk een combinatie met een ander forumlid bij jou in de buurt. Afgelopen zomer had ik al plannen in die richting maar helaas heeft tijdgebrek dit niet toegelaten. Als het dit jaar wel lukt zullen we met foto's ieder laten meegenieten.
Voor eerst veel plezier binnen dit forum en ik hoop leuke verhalen van je te mogen lezen.
Harry
-
- Site Admin
- Berichten: 1112
- Lid geworden op: 28-12-2008 21:45
Dat is een heel mooi Tweetje. Hoe kom jij trouwens aan de zwarte dashboard-stukken en de automatenbakpookknop? Een beetje een knipoog naar de Ghia Sports Group.
Harry
Harry
_________________
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978
Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische
combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978
Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische
combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 08-03-2011 22:07
-
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 07-01-2009 12:34
-
- Site Admin
- Berichten: 1112
- Lid geworden op: 28-12-2008 21:45
dat is wel apart. de Ghia Sports Group had je in twee uitvoeringen:
beige met een zwart dakje en zwart met een beige dakje! grappig dat het nu is omgekeerd!
ik heb een vraag aan jou: ik zie dat je een V8 hebt. ik ook, maar met die wagen heb ik een vacuumlek-probleem. ik zag aan het deksel (het bovenste deel) van de 2150 carburteur aan de achterzijde een tuitje met een stukje slang eraan, waarvan mij niet duidelijk is waar dat heen hoort te gaan. Kan jij bij jouw wagen checken waar dat heen hoort te gaan. he vind het gebogen tuitje aan de achterzijde van de carb, dus aan de kant van het schutbord. thanks alvast, misschien ligt daar het lek-probleem,
Harry
beige met een zwart dakje en zwart met een beige dakje! grappig dat het nu is omgekeerd!
ik heb een vraag aan jou: ik zie dat je een V8 hebt. ik ook, maar met die wagen heb ik een vacuumlek-probleem. ik zag aan het deksel (het bovenste deel) van de 2150 carburteur aan de achterzijde een tuitje met een stukje slang eraan, waarvan mij niet duidelijk is waar dat heen hoort te gaan. Kan jij bij jouw wagen checken waar dat heen hoort te gaan. he vind het gebogen tuitje aan de achterzijde van de carb, dus aan de kant van het schutbord. thanks alvast, misschien ligt daar het lek-probleem,
Harry
_________________
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978
Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische
combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978
Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische
combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 08-03-2011 22:07
ik heb even gekeken maar ik heb hem bij die van mij ook niet meer aangesloten.
ik meende dat die naar het koolstoffilter ging, maar ik weet het niet zeker.
maar kan volgens mij ook niet voor problemen zorgen want daar staat geen motor vacuum.
ik had bij die van mij ook lekkage, ik heb 1 voor 1 alle vacuum slangen losgepakt en het tuitje dicht gehouden dan kun je wel horen of hij beter gaat lopen. of met wat remreiniger proberen spuiten dan gaat het motortoerental omhoog als je op het lek spuit.
bij mij was de rembekrachtiger iets lek, die gerepareerd en na die tijd geen problemen weer gehad
ik meende dat die naar het koolstoffilter ging, maar ik weet het niet zeker.
maar kan volgens mij ook niet voor problemen zorgen want daar staat geen motor vacuum.
ik had bij die van mij ook lekkage, ik heb 1 voor 1 alle vacuum slangen losgepakt en het tuitje dicht gehouden dan kun je wel horen of hij beter gaat lopen. of met wat remreiniger proberen spuiten dan gaat het motortoerental omhoog als je op het lek spuit.
bij mij was de rembekrachtiger iets lek, die gerepareerd en na die tijd geen problemen weer gehad