uit de oude doos: met de SG op vakantie

Hoekje voor luchtige Mustang II gerelateerde onderwerpen. The place for Mustang II related stuff and that can be anything.
Plaats reactie
SilverGhia
Site Admin
Berichten: 1112
Lid geworden op: 28-12-2008 21:45

uit de oude doos: met de SG op vakantie

Bericht door SilverGhia » 27-03-2014 21:19

ik ga elk jaar in de zomer naar Limburg. in 2007 en 2009 heb ik de trip uitgevoerd met de Silver Ghia. een eind rijden vanuit Den Haag,dus dan deed ik dat op mijn gemakje. kostte me wel dik drie uur rijden, maar dan had je ook een fantastische trip. in die tijd had ik de poen er nog voor om een dikke 100 euro uit te geven voor een dergelijke onderneming. dat hoef ik nu niet meer te proberen, ook al is de T-5 rijklaar.

maar wat blijft zijn de herinneringen aan en met de roestbak. zo zette ik tot twee keer toe de SG bij de Wijlrense spoorwegwissel van het miljoenenlijntje om haar op de foto te zetten met de stoomloc. daarna smeerde ik hem meteen naar spoorbrug om de auto erop te zetten. in de tussentijd kwam de loc aan op station Wijlre en nam nieuwe mensen aan boord van haar trein. tien minuten later klonk de locomotieffluit en dan joeg ze een stoompluim de lucht in. op het moment dat de loc aan kwam stormen drukte ik af, zodat en Mustang II en stoomtrein samen op de foto stonden. de SG op de brug en dan de loc die er onder door rijdt. wonderlijke momenten.

of de trip naar het Savelsbos of de rit langs de Geul. ja, ik mis het wel. ik zou dolgraag de T-5 II nemen deze zomer en dan precies dezelfde dingen doen, met een additie: de automeeting bij het Roda JC-stadion bezoeken. dat heb ik nog niet met de auto gedaan, wel met de bus, maar dat telt niet. ik ga er nu voor de vierde keer naartoe van de zomer, dus een kar zou gewenst zijn. we zien wel hoe het loopt. en of de poen ervoor is. tot dan toe doe ik het met een herinnering per foto wel af:

Afbeelding

Harry
_________________
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978

Gold-Brown metallic

6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'

Goud en Zilver... een Olympische

combinatie!

8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978

Plaats reactie