Wintertreffen Cars of Route 32 te Sonnega

Bezoek jij, met je Tweetje natuurlijk, ook meetings als The Saturday Night Cruise of de Kings Cruise? Dan willen we daarvan de fotografische bewijzen graag zien!
Plaats reactie
SilverGhia
Site Admin
Berichten: 1112
Lid geworden op: 28-12-2008 21:45

Wintertreffen Cars of Route 32 te Sonnega

Bericht door SilverGhia » 05-01-2009 13:57

Komende zondag 11 januari vindt het Wintertreffen plaats van de Amerikaanse automobielclub Cars of Route 32. Nu heb ik een uitnodiging hiervoor gekregen van collega II-drivers Carola en Bart. Maar of Harry erheen gaat? Als het doorgaat met vriezen kan er komend weekend best een Elfstedentocht worden verreden. En Sonnega, is dat niet een Friese naam? Jazeker, het gaat om een dorp nabij Wolvega in Friesland. Ik ga dan wel naar Friesland, maar niet voor de cars. Hoogstwaarschijnlijk zit ik dan ergens in Hindelopen. Tja, en als het echt glad is, gaat de II abso-zeker-weten-luut de weg niet op. Doch we houden een slag om de arm, de benzineprijs is redelijk gunstig de laatste tijd en ik heb wel zin in een ritje. Alles staat of valt bij de winterse omstandigheden en eventuele schaatstoestanden in het Friese. Voor degenen die dichter in de buurt van Sonnega wonen, en de winter niet schuwen, check de flyer hier:

http://www.carsofroute32.com/

de foto's van eerdere meetings beloven een leuke dag en veel gezelligheid!

Harry
_________________
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978

Gold-Brown metallic

6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'

Goud en Zilver... een Olympische

combinatie!

8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978

bart en carola
Berichten: 52
Lid geworden op: 07-01-2009 12:34

Bericht door bart en carola » 23-01-2009 00:58

het was een goed meeting
al stonden alle mustangs op stal
maar was zeker leuk
voor foto's zie

www.carsofroute32.com

gr bart en carola

Plaats reactie