De SNC II

Bezoek jij, met je Tweetje natuurlijk, ook meetings als The Saturday Night Cruise of de Kings Cruise? Dan willen we daarvan de fotografische bewijzen graag zien!
Plaats reactie
SilverGhia
Site Admin
Berichten: 1112
Lid geworden op: 28-12-2008 21:45

De SNC II

Bericht door SilverGhia » 05-06-2011 18:09

Gister een leuke, warme meeting gehad van de Cruise Brothers. Ook redelijk nat, want het bier vloeide rijkelijk. Tot negen uur was het lekker druk, daarna weet ik het niet meer, want toen moest ik voor de eerste keer eens eerder weg. Wie er nog nooit is geweest, 'onze' Saturday Night Cruise is een besliste aanrader. Dus kom eens kijken! Net als die witte II hatchback die ik nog niet eerder gezien had, en eens zijn snoet liet zien. Helaas stond het bij ons hoekje vol, anders had hij er tussen gekund. De eigenaren ervan heb ik kort gesproken, maar toen ik bij de wagen later ging kijken waren ze er niet. Jammer, want ik had de 302 V8 wel eens willen zien. Toen ik wegreed stonden de eigenaren erbij en zag ik dat kroon op het blok een open luchtfilterhuis was. Hopelijk is hij er volgende keer weer bij. Ik heb er foto's van, en die zal ik komende week eens plaatsen.

Harry
_________________
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978

Gold-Brown metallic

6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'

Goud en Zilver... een Olympische

combinatie!

8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978

Plaats reactie