De SNC

Bezoek jij, met je Tweetje natuurlijk, ook meetings als The Saturday Night Cruise of de Kings Cruise? Dan willen we daarvan de fotografische bewijzen graag zien!
Plaats reactie
SilverGhia
Site Admin
Berichten: 1112
Lid geworden op: 28-12-2008 21:45

De SNC

Bericht door SilverGhia » 08-05-2011 15:01

Gister was de tweede SNC in Den Haag. Het beloofde goed weer te worden. Wat heet! het werd zo warm dat we tegenover onze Mustangs gingen zitten onder de bomen. dat hadden we nog nooit gedaan. het werd een uitstekende dag. Veel leuke dingen gezien, leuke mensen gesproken en de mooiste yanks rolden voorbij. algauw kreeg mijn Tweetje het gezelschap van een V8 aangedreven Targa-hatchback uit Almere. op uitnodiging kwamen de twee eigenaren eens kijken naar wat er te koop was bij ons Mustanghoekie. Nou, die werden niet teleurgesteld! De rode II was de eerste II ooit die bij de mijne stond op de SNC, Dus dat was extra leuk. Meestal staan andere II's ergens anders op het terrein. Een dame van de Cruise Brothers kwam nog foto's nemen van onze II's en mijn hoodornament plus mijn koppie erbij, kwamen er goed op. Dat doen we nog eens dunnetjes over de volgende keer. Foto's volgen. Ben ook nog tevreden over het nieuwe, originele luchtfilterhuis. Die performde goed (had de aandraaischroef uit de carburateur van de T5 geschroefd en voor de gelegenheid geleend).


Afbeelding



Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

De Silver Ghia kreeg veel bekijks:


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Harry
_________________
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978

Gold-Brown metallic

6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'

Goud en Zilver... een Olympische

combinatie!

8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978

Plaats reactie