Swapmeet Poeldijk

Bezoek jij, met je Tweetje natuurlijk, ook meetings als The Saturday Night Cruise of de Kings Cruise? Dan willen we daarvan de fotografische bewijzen graag zien!
Plaats reactie
SilverGhia
Site Admin
Berichten: 1112
Lid geworden op: 28-12-2008 21:45

Swapmeet Poeldijk

Bericht door SilverGhia » 28-03-2011 14:46

De kop is er af, jongens. Gisteren was de traditionele Swapmeet in Poeldijk van de Cruise Brothers bij Kartcentrum Van der Ende. Het werd een heerlijke dag, want de zon scheen en de Silver Ghia had zin in deze meeting die altijd een week voor de eerste Saturday Night Cruise wordt gehouden.

Afbeelding

De II reed als een idioot naar het meetingterrein, alwaar natuurlijk bleek dat hij de enige II was van alle Mustangs. Nou ja, iemand moet zijn generatie toch vertegenwoordigen? Ik zette de SG om 11.00 uur, ik was een van de eerste Mustangers ter plaatse, naast een Mustang I en later kwam Arjan met zijn blauwe Ford T5 III Cobra uit 1979 ernaast staan. Zo hadden we drie generaties Mustangs naast elkaar.

Afbeelding

Al gauw werd het lekker warm en dus ook genietbaar. Er kwamen steeds meer Mustangs bij en zo kregen we een heel groepje. Het was fijn om alle Ford-mannen na zes maanden weer eens te begroeten. Zij konden voor het eerst ook mijn nieuwe stuur zien en de in orde gemaakte stuurkolom bewonderen. Arjan wilde graag eens in de SG zitten met de 302 aan, en in ruil zat ik even in zijn Mustang Cobra T5 met lopend blok. De zijne loopt veel rustiger rond, moet ik zeggen. Als mijn T5 roadworthy is, dan zetten Arjan en ik beide wagens eens naast elkaar, en met mischien die witte '69 convertible T5 erbij... is het setje dan compleet. Na afloop deden we nog wat biertjes en daarna crosste iedereen weer huiswaarts.

Afbeelding

Nog twee andere Fordjes: een Mercury en een Galaxie:

Afbeelding


Afbeelding

En dan een heel oud A-Fordje als hotrod met een eend als hoodornament:

Afbeelding

Afbeelding

Paard en paard. Op een gegeven moment liep er een echt paard langs de kant van de weg. Op zulke plaatjes zijn we natuurlijk extra tuk:

Afbeelding

Harry
_________________
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978

Gold-Brown metallic

6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'

Goud en Zilver... een Olympische

combinatie!

8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978

harryroor
Berichten: 482
Lid geworden op: 19-01-2009 21:51

Leuk

Bericht door harryroor » 28-03-2011 21:22

Wat een leuke bijdrage Harry. Dit zijn de dingen die voor mij het forum de moeite waard maken. Natuurlijk is het leuk als er eens iets te koop wordt aangeboden binnen dit fourum maar dat kan niet het hoofddoel zijn. Daarvoor kennen we Marktplaats.

Ik hoop dat dit jaar meer mensen een dergelijke bijdrage leveren van meetings of evenementen.

Afbeelding

Plaats reactie