De SNC

Bezoek jij, met je Tweetje natuurlijk, ook meetings als The Saturday Night Cruise of de Kings Cruise? Dan willen we daarvan de fotografische bewijzen graag zien!
Plaats reactie
SilverGhia
Site Admin
Berichten: 1112
Lid geworden op: 28-12-2008 21:45

De SNC

Bericht door SilverGhia » 08-06-2014 20:59

Gister fijn naar de SNC getoerd, want het was heerlijk weer. Wel bewolkt een tijdje, maar later brak de zon door en werd het echt heet. Er kwamen niet veel Mustang oldies deze keer naar de SNC, maar wel drie Tweetjes! Waaronder de mijne. Helemaal blij werd ik toen een prachtig Tweetje uit 1974 aankwam tuffen. Een rode Ghia met een zwarte ruit op de C-stijl en een zescilinder. Ik heb de berijder meteen uitgenodigd bij ons in het Mustanghoekje te komen staan. En dat deed hij, waar ik zijn ride helemaal kon bekijken. Later kwam er tweede '74 Ghia aanrijden en die kende ik sinds vorige week zondag. Op Mustang Valley (later meer hierover) kwam ze voor de eerste keer op een Mustangmeeting. Het is een pikzwarte, ik dacht een viercilinder. Gisteren kwam ze er niet bijstaan. Ik had er geen foto van en kennelijk is ze niet lang gebleven, want tijdens mijn wandeling over het terrein zag ik haar niet meer. Voor nu wat pica's van de SNC en dus later deze week van Mustang Valley.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Harry
_________________
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978

Gold-Brown metallic

6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'

Goud en Zilver... een Olympische

combinatie!

8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978

Forza
Berichten: 109
Lid geworden op: 15-05-2013 17:26

Bericht door Forza » 14-06-2014 08:21

Zag er leuk uit. Ooit zien we mekaar op een meeting :)

Plaats reactie