meeting waar ik andere Mustang II's kan bewonderen

Overal vinden er Mustangmeetings plaats. Heb jij een leuk verslag? Of geinige, historische fotos ervan? Laat de anderen meegenieten!
Plaats reactie
Paulus08
Berichten: 35
Lid geworden op: 29-01-2014 20:52

meeting waar ik andere Mustang II's kan bewonderen

Bericht door Paulus08 » 23-03-2014 21:49

Hallo,

Iedere Lente/ zomer ga ik heel wat oldtimer meetings af. Voor schitterende wagens te bewonderen, een praatje te maken en zeker ook voor de cruise heen en terug. Alleen ben ik eigenlijk nog nooit een andere Mustang II tegen gekomen op een meeting. Erg jammer.

Hierbij dus de vraag of iemand van jullie een leuke meeting weet waar een paar mooie II's te bewonderen zullen zijn ?

groeten

harryroor
Berichten: 482
Lid geworden op: 19-01-2009 21:51

Exclusief

Bericht door harryroor » 24-03-2014 18:24

Een van de dingen die voor de MustangII geldt, is het feit dat er niet veel meer over zijn. Een soort exclusiviteit waaraan we soms het voordeel hebben ons te onderscheiden, maar daardoor zijn er niet vele Mustangs op meetings te bewonderen. Zo af en toe staat er een exemplaar bij een show of bijeenkomst. Soms zelfs met excuus van de eigenaar dat het geen eerste generatie is. Opmerkingen die wijzen op de voorkeur van juist de Mustang II worden niet altijd voor waar aangnomen.
Als je deze lente/zomer shows en meetings gaat bezoeken en je hebt de camera in de aanslag, zul je vast een paar "soortgenoten" ontmoeten.
Vergeet het dan niet met dit forum te delen.

Paulus08
Berichten: 35
Lid geworden op: 29-01-2014 20:52

Bericht door Paulus08 » 26-03-2014 21:04

Ik zal het dan zeker hier delen :)

Zijn er meetings of shows waar leden van dit forum zijn te ontmoeten ? of meetings waar mensen van dit forum plannen hebben om heen te gaan ?

Als het interessant is, dan is het misschien wel de moeite voor mij om daar ook eens een kijkje te komen nemen.

Plaats reactie