T.M.C.N. Hellevoetsluis

Overal vinden er Mustangmeetings plaats. Heb jij een leuk verslag? Of geinige, historische fotos ervan? Laat de anderen meegenieten!
Plaats reactie
SilverGhia
Site Admin
Berichten: 1112
Lid geworden op: 28-12-2008 21:45

T.M.C.N. Hellevoetsluis

Bericht door SilverGhia » 26-04-2011 15:48

Gisteren op de meeting geweest in Hellevoetsluis. Dat was nog eens een gezellige meeting, met een relatief hoog gehalte aan II's. Er waren er vier: de Silver Ghia, en dan nog drie leuke hatchback II's: een mintgroene '74-er (een plaatje!), een zwarte '78-er (een plaatje!) en een blauwe '78-er Mach 1 (ook een plaatje!). Die zwarte had een leuk rood interieur en de groene had het deluxe interieur met bijpassend stuur, wat nu ook in de Silver Ghia zit.

Er was nog een II-rijder zonder zijn II met wie ik veel heb gepraat en die ik nog niet kende. Dan maakte ik nog kennis met een II-rijder uit Terneuzen die zijn kar, eveneens een hatchback, ook thuis had gelaten. Dat was bij elkaar een hoop plezier voor II. Maar ja, het stralende weer aan het Haringvliet was er dan ook naar. Helaas was er een klootzak (en ik denk dat ik wel weet wie dat is), die heel duidelijk zei toen hij voorbij liep: dat is geen echte Mustang. Nou dat moet hij de volgende keer in mijn gezicht zeggen. Die gast mag dan langer en breder zijn dan ik, maar ik ben niet bang voor zo'n eikel. Het is er een die er een sport van maakt op dat andere forum om II's af te zeiken, de zielepoot.

Zowel de heen- als de terugreis verliepen voorspoedig en heb op het eind van den dag de SG dan maar een voorschermklopje gegeven en gezegd: goed gerejen oud hok! Ik zal eens kijken voor foto's.

Harry
_________________
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978

Gold-Brown metallic

6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'

Goud en Zilver... een Olympische

combinatie!

8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978

SilverGhia
Site Admin
Berichten: 1112
Lid geworden op: 28-12-2008 21:45

Bericht door SilverGhia » 28-04-2011 19:15

Dit waren de Tweetjes die hun opwachting maakten in Hellevoetsluis, afgelopen maandag:

Een prachtige zwarte hatchback die niet geheel zwart was. Ik had er vorig jaar al eens ingezeten tijdens de Cruise Brothers. Is een '78-er met in goede staat verkerende bumpers. Mooi rood interieur. Heeft rockerpanels en chromen deurmoldings. Leuke zeldzame hebbedingen voor op een hatchback.

Afbeelding

Afbeelding

Dan de blauwe Mach 1, een bekende bij de SNC en de TMCN. Mooi ding, zowel binnen als buiten:

Afbeelding

En dan de zeer mooie mintgroene '74-er met hetzelfde soort stuur als in mijn SG zit:

Afbeelding

Afbeelding

In den beginne waren er maar een paar Stangs, waaronder de SG:

Afbeelding

Afbeelding

Harry
_________________
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978

Gold-Brown metallic

6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'

Goud en Zilver... een Olympische

combinatie!

8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978

harryroor
Berichten: 482
Lid geworden op: 19-01-2009 21:51

Leuke bijdrage

Bericht door harryroor » 28-04-2011 21:58

Wat is het toch een leuke aanvulling als er foto's bij komen. Er kan met nog zoveel worden beschreven hoe iets er uit ziet, bijvoorbeeld wat er op de meeting staat, maar een paar foto's geven meteen duidelijkheid.
Bedankt voor deze leuke bijdrage.
Afbeelding

kurt
Berichten: 155
Lid geworden op: 18-02-2010 15:03

Bericht door kurt » 01-05-2011 13:54

mooie fotootjes en lijkt wel een leuke meeting te zijn geweest...met mbt die ene zijn opmerking, vind ik persoonlijk dat het net leuker is met een 2-tje...als je op een meeting komt, staat het vol ééntjes...daar is niet veel origineels meer aan ! Onze exemplaren zijn veel zeldzamer en dat maakt ze unieker...de 2 is trouwens steeds geliefder aan het worden...maar éénieder mag natuurlijk zijn eigen smaak hebben hé !

SilverGhia
Site Admin
Berichten: 1112
Lid geworden op: 28-12-2008 21:45

Bericht door SilverGhia » 01-05-2011 17:07

Ja dat klopt. daar ben ik ook niet tegen. Maar ik denk dat die gozer Tonie is, welbekend op DM&FF, met een zeer kort lontje. Op een gegeven moment begon hij uit het niets, zonder enige aanleiding daartoe II's af te kraken. Toen ik daarvan iets zei, dat er meer respect moest zijn voor elkaar en elkaars wagens, heeft hij me min of meer bedreigd via een PM op dat forum. Het is een zielig figuur die de Mustanghobby niet begrijpt, want hij zou niet eens het lef hebben zo'n opmerking te maken in een groepje echte Mustangliefhebbers.

Harry
_________________
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978

Gold-Brown metallic

6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'

Goud en Zilver... een Olympische

combinatie!

8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978

Plaats reactie